Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
gelijkenissen et différences
Archives
  • 2010
3 mai 2010

Johan, Jean-François et Stiene

Jean-François : Wat heb je over hun hobbies geleerd ?

Johan: Ik heb geleerd dat we niet dezelfde hobby's hebben maar het vriendje van Stiene houdt ook van manga’s, net als ik. Heb jij dezelfde hobbies als Stiene ?

J-F: Niet echt. Ze houdt bijvoorbeeld van feesten maar niet op dezelfde manier.

J: Ja,ze zei dat ze graag naar festivals gaat.

J-F: Ja, en ik ga graag naar een night club om te fuiven, bij voorbeeld. En nu over sport, weet je waar Stiene van houdt ?

J: Ze lijkt op mij. We doen niet graag aan sport maar we doen het op school. Wat weet je over haar examenregeling ?

J-F: Vanaf het eerste tot het vierde hebben de leerlingen examens met Kerstmis, Pasen en in juni. Na die vier jaren, vanaf het vijfde tot het laatste jaar, hebben ze alleen examens met Kerstmis en in juni.

J: Ooh, dat is ingewikkeld. We hebben examens in december en in juni. In december zijn het schriftelijke examens en in juni zijn ze mondeling. Ik denk dat ik niet zal slagen en in september herexamens zal hebben !

Publicité
Commentaires
gelijkenissen et différences
  • Un blog créé par les élèves de l'Athénée Royale d'Enghien et de la Heilig Graf Instituut à la suite de leur échange linguistique. Een weblog van de leerlingen van het Atheneum van Edingen en van het Heilig Graf Instituut na hun taaluitwisseling.
  • Accueil du blog
  • Créer un blog avec CanalBlog
Publicité
Publicité